Buscar este blog

jueves, 20 de diciembre de 2007

Entroido 2001

Xa pasou un ano
e coma sempre
volto o día do meu santo.

Eu fixen un pacto co demo
e ainda que me tiredes ó río
ou me queimedes, eu non morro.
Veño para pasalo ben,
con alegría e humor
e con ganas de comer.

O porco gústame todo
dende o fociño ata o rabo
ás filloas e os buñuelos.
As orellas que non falten
e unhas cuncas de viño
para que me quenza o corpiño.

Carne de vaca non quero,
din que están tolas
e os veterinarios
non dan co remedio.

E penso eu, as vacas
están ben mantidas
ata lles dan carne
como ás persoas,
pero fáltalles algo
e non o dan atopado.

Eu voulles axudar un pouco
se ós homes lles faltaran as mulleres
tamén eles estarían todos tolos,
pois ás vacas fáltanlles os toros
porque a man do veterinario
non lles da gosto.

O toro naceu para estar coas vacas,
pero non coas vacas de plástico
senon coas vacas de carne e oso.

Agora vou falar da capa de ozono
que por culpa dos inventos
abrense buratos no ozono.
Non sei que haberá detrás deses buratos
que mexar, mexan dabondo,
a pouco mais afogamos todos.

E eso non é o peor,
o peor sonche os seísmos e tronos
a sarabia, neve e ventos fortes.
Non sei como estarán detrás dese burato
pero vos pasádelo mal aquí abaixo.

Tedes que facer o que fago eu
entón aquí no inferno
non teño frío nin medo.
Como, cando teño fame,
e dúrmoche cando quero,
non me fan mal os inventos
nin as vacas tolas
nin o burato de ozono,
e dentro dun ano
estarei aquí de novo
para encherme de carne e viño.

Como xa sabedes
eu morrer, non morro
porque son o Entroido,
e non choredes por min
que para o ano volto.

No hay comentarios: