Buscar este blog

jueves, 20 de diciembre de 2007

Entroido 2004

Chámanme Entroido
non sei se é por festeiro
comedor ou larpeiro,
pero eso a min
non me parece mal
porque estamos no Carnaval.

Pero a quen lle vai parecer mal
hache de ser o alcalde
cando me poña a falar mal
e xa vou empezar.

No noso concello as grandes constructoras
poñen os pisos enriba das aceras
e un particular ten que retirar tres metros delas.

Pero non se hai que estranar
que o quen ten prata,
fode e mata.

Aquí en Cambre o mellor é para os novos
e ós vellos, nin puto caso.
Cando imos á escola,
péchannos os portais
e ó alcalde non lle importa
que non poidamos sair da escola,
pero él tamén vai para vello
e xa se pode ir poñendo a mollo.

Eu como che son festeiro
ándolle pedindo que nos faga
un sitio onde poidamos ir bailar
sequera un día á semana,
pero de eso non quere saber nada.

Ten que aforrar os cartos
para facer as bodas de prata do seu mandato,
e as cousas que están sen acabar
o que veña detrás, xa as facerá
e se non hai cartos,
que vaia roubar.

As rúas seguen sen aceras,
as cunetas sen limpar
e o alcantarillado dis que é
para as obras novas
e os das vellas que se fodan.

Hai quen di que no centro de Cambre
non se pode respirar,
que teñen que ir para o monte
para o seu aire renovar
porque Cambre estase volvendo
o pobo do cemento.

Queda moito que decir
pero a miña man
cansouse de escribir.

Xa sei que me van queimar
pero para o ano ei de voltar,
para o meu santo festexar
e tamén para criticar.

No hay comentarios: